Οδηγός Ενημέρωσης και Επικοινωνίας με τον Ασθενή
Λεπτομέρειες
Το ερώτημα που τίθεται πιεστικά είναι αν πρέπει να ανακοινώνουμε, να πληροφορούμε την δυσμενή διάγνωση ή όχι. Υπάρχει όμως μια απόλυτη απάντηση, ένα ναι ή ένα όχι; Η γνώμη μας είναι ότι δεν είναι δυνατή μια απόλυτη απάντηση. Η ενημέρωση πρέπει να προσαρμόζεται στα χαρακτηριστικά προσωπικότητας κάθε ασθενούς, να εξατομικεύεται στο πλαίσιο της επικοινωνίας της θεραπευτικής σχέσης, της σχέσης θεράποντος - ασθενούς. Πως μπορούμε να επιτύχομε την εξατομίκευση της ενημέρωσης του αρρώστου, την προσαρμογή σε κάθε άνθρωπο χωριστά;
- Ο μηχανισμός άρνησης
- Τα χαρακτηριστικά προσωπικότητας
- Η οικογένεια
- Η θεραπευτική σχέση
- Ποιος ενημερώνει από την θεραπευτική ομάδα;
- Ποιο το όφελος του ασθενούς από την ενημέρωσή του;
- Πότε; Ποια(ες) χρονική(ές) στιγμή(ές);
- Πόσο θα πληροφορήσω;
- Ποια λόγια θα χρησιμοποιήσομε, τι θα πούμε;
- Που γίνεται η ενημέρωση, σε ποιο χώρο;
- Πως; δηλαδή τον τρόπο, την στρατηγική ενημέρωσης
- Ποιον - ποιους θα ενημερώνω;
(Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)
- Μεταφορές - Επιστροφές
- Αρχεία
Περιγραφή Προϊόντος
Το ερώτημα που τίθεται πιεστικά είναι αν πρέπει να ανακοινώνουμε, να πληροφορούμε την δυσμενή διάγνωση ή όχι. Υπάρχει όμως μια απόλυτη απάντηση, ένα ναι ή ένα όχι; Η γνώμη μας είναι ότι δεν είναι δυνατή μια απόλυτη απάντηση. Η ενημέρωση πρέπει να προσαρμόζεται στα χαρακτηριστικά προσωπικότητας κάθε ασθενούς, να εξατομικεύεται στο πλαίσιο της επικοινωνίας της θεραπευτικής σχέσης, της σχέσης θεράποντος - ασθενούς. Πως μπορούμε να επιτύχομε την εξατομίκευση της ενημέρωσης του αρρώστου, την προσαρμογή σε κάθε άνθρωπο χωριστά;
- Ο μηχανισμός άρνησης
- Τα χαρακτηριστικά προσωπικότητας
- Η οικογένεια
- Η θεραπευτική σχέση
- Ποιος ενημερώνει από την θεραπευτική ομάδα;
- Ποιο το όφελος του ασθενούς από την ενημέρωσή του;
- Πότε; Ποια(ες) χρονική(ές) στιγμή(ές);
- Πόσο θα πληροφορήσω;
- Ποια λόγια θα χρησιμοποιήσομε, τι θα πούμε;
- Που γίνεται η ενημέρωση, σε ποιο χώρο;
- Πως; δηλαδή τον τρόπο, την στρατηγική ενημέρωσης
- Ποιον - ποιους θα ενημερώνω;
(Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)
Μεταφορές - Επιστροφές
Επιστροφές
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίησή σας. Αν για οποιονδήποτε λόγω, δεν μείνετε ευχαριστημένοι από την παραγγελία σας, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας να επιστρέψετε μέρος ή όλα τα προϊόντα που αγοράσατε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο
το ανάλογο προϊόν που επιθυμείτε, το ποσό διαφοράς που προκύπτει διατηρείται στον λογαριασμό σας για να το χρησιμοποιήσετε για μία άλλη αγορά. Θα γίνεται αποδεκτή μόνο η επιστροφή των προϊόντων που βρίσκονται σε άριστη κατάσταση. Παρακαλώ, σημειώστε ότι η αποστολή του μη επιθυμητού προϊόντος γίνεται με εταιρεία courier με χρέωση της εταιρίας μας. Η αποστολή του νέου προϊόντος γίνεται μέσω εταιρεία courier με χρέωση πελάτη.
ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ
Στην περίπτωση που λάβετε ένα ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν το βιβλιοπωλείο μας θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να αντικατασταθεί με ένα ίδιο ή παρόμοιο προϊόν χωρίς κάποιο επιπλέον κόστος για σας.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας με e-mail στο ipokratis@ipokratis.gr ή στο 2310212212 για περαιτέρω διευκρινήσεις.